> FAQ

Najczęściej zadawane pytania

W JAKI SPOSÓB ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

W naszym sklepie online możesz zapłacić na dwa sposoby:
1. za pobraniem, zapłacisz listonoszowi Poczty Polskiej lub kurierowi w momencie odbioru przesyłki.
2. przelewem elektronicznym na nasze konto bankowe. Przelew można wykonać przez Internet, w banku lub na poczcie.

 

GDZIE ZNAJDĘ NUMER KONTA SKLEPU?

Wszystkie potrzebne informacje znajdują się w wiadomości e-mail, która wysyłana jest do Klienta w momencie złożenia zamówienia. Te informacje można także znaleźć na naszej stronie w zakładce DANE FIRMY.
Numer rachunku bankowego:
mBank: 72 1140 2004 0000 3102 5873 1580
Pachnąca Przystań
Al. Piłsudskiego 25
90-307 Łódź

 

JAKIE SĄ RODZAJE PRZESYŁEK I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW:

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
*Firma kurierska,
*Poczta Polska,
*Odbiór osobisty.
W przypadku płatności za przedpłatą, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

 

CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE ?

Owszem, odbiór osobisty jest możliwy. Aby odebrać swoje zamówienie, należy się z nami skontaktować telefonicznie.
Punkt odbioru osobistego to stacjonarny sklep Pachnąca Przystań Yankee Candle na Alei Piłsudskiego 25 w Łodzi. Z wybraniem takiej formy nie wiążą się żadne dodatkowe koszty.

 

CZY MOGĘ ZMIENIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 793 909 949.

 

CZY MOGĘ ANULOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Oczywiście! Możesz zrezygnować z zamówienia, w tym celu wystarczy poinformować nas o tym droga elektroniczną lub telefonicznie.

 

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT ZAMIAST PARAGONU?

Oczywiście, można otrzymać fakturę VAT, wystarczy poinformować Nas o tym drogą elektroniczną lub przy składaniu zamówienia zaznaczyć odpowiednią opcję.

 

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?

Tak, towar kupiony przez Internet można zwrócić bez podania przyczyny, składając pisemne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych. Liczy się go od dnia wydania towaru.
Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.